En lite update kanske ? 1/7

Lite uppdatering kanske ?
Jonte är nu hemma, och det gillar jag! :)
Tyvärr hinner vi inte umgås mer än på kvällarna i och med att jag
jobbar och även han, fastän att han egentligen har ledigvecka!

Imorgon är det knalledagen, jag hoppas på bra väder och mycket folk!
Börjar redan klockan 8 imorgon och slutar lite senare, kring 6 :)
Sen blir det mest troligt middag på tresco för mig och Jonte! ;>

Lördag jobbar jag heeela dagen! Från 10 på morgonen, till kl 2 på Gårdings.
Sen ledig 1,5 timmar på dagen och sen börjar jag på Nyberga 15.30
och slutar 21.15!

Söndag är jag LEDIG, första dagen sen förra fredagen! Skönt ;)

Igår var vi och grattade min farmor som fyllde hela 89 år!
Hon är en riktigt stålgumma min farmor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0