Varför ödsla en massa tid och energi på dig ?! 26/1

Tror att det kommer bli ett kort inlägg för mig!
Har varit hos mamma och pappa ikväll,
sett galan som gick på svt1.
Farmor var också där och såklart har jag världens snällaste
farmor, hon gav mig en slant pengar! :)

Imorgon är det tisdag, har två lektioner . Skönt!
På onsdag ska jag vara barnvakt, inte någon
lång stund tror jag, från halv 3 typ till klockan 5.
Om nu inte Martin ska vara kvar här när Lisa ska och
träna gympa! :)



Tror nog att jag ger upp hoppet om att vi ska återförenas.
Verkar inte som att mitt slit och mitt försök på
åter vänskap leder någonstans...
Så varför kämpa för någon som inte verkar vela ha en längre ?
Nåja, jag klarar mig nog bra ändå..
Ska tänka på annat och inte ödsla mer tid på dig!




Nu ska jag ringa till älsk och sen ska jag sova! Godnatt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0