Jag blir bara så förbannad! 14/1

Jag blir så förbannad! Håller på att tvätta och har gjort det sen halv 5.
Och tvätten är ännu inte torr trots att den hängt i torkskåpet
sen halv 6... Den är inte i närheten av torr.
Lite lite torrare än när den kom ut ur tvättmaskinen,
men inte mycket!!
Så nu måste jag stiga upp klockan 6 imorgon för att
ta ut tvätten innan nästa kommer och ska ha tvättstugan!
Och nu kanske ni undrar varför jag inte går dit sen ikväll ?
Jo för att tvättstugan är i ett annat hus och jag har ingen nyckel
till den porten, så jag tar mig helt enkelt inte in!

Åh vad jag vill klippa mig, vet precis hur jag vill ha det,
men jag vill hitta en bild.. För alltid när jag förklarar för
frissan hur jag vill ha de så måste dom missförstå mig,
för jag får aldrig som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0