En lugn kväll tillsammas med min älskling och Micke! 29/1

Tiden bara rinner iväg, nyss tyckte jag klockan var halv 9
och vi satt hos Micke och såg TV! Men inte då, nu är klockan
snart 1, ja jag säger då de ...
Ja ikväll blev det lungt :)
Vi har åkt i ny bilen, varit med Micke,
och sett en (ny?) American Pie film
The Book Of Love hette den tror jag :)
Ganska bra, men Band Camp är bättre!

Nu är J och skjutsar hem Micke och jag ska lägga mig i sängen!
Börjar vara gode trött i ögonen och så ska jag ju upp imorgon
för att sen bege mig till mig syster! :)

Men ha en fortsatt trevlig kväll ni som fortfarande är vakna!
Godnatt för mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack sötnos <3

2010-02-01 @ 02:03:42
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0