En liten lista angående de gågna året! 8/1

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag hade ett, men de bröt jag efter bara någon dag ..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Endast vårt hemland Sverige

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Jo, de är de väl.. Men de kommer inte komma!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
31/10

8. Vad var din största framgång 2009?
Jadu, kanske att jag är mer engagerad i skolan än tidigare ?!

9. Största misstaget?
De nämner jag inte här ..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, hade influensa i våras, vinterinfluensa eller vad de heter..

11. Bästa köpet?
Ingenting speciellt

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag tror nog de blev kläder, hann ju bara handla mat 1,5 månader.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag och Sandra fann varandra och samma vad gäller Ellen! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Promoe - Svennebanan

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Då lutar det defenitivt åt gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden vid olika tillfällen.. Visat uppskattning till människor oftare

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gått mindre skola såklart :)

18. Hur tillbringade du julen?
Själva julafton blev i Boden i Unbyn hos Linda och Rune!

19. Blev du kär i år?
Jag fann ingen ny kärlek, hittade den år 2008! <3

20. Favoritprogram på TV?
Weeds, Navy CIS, Beck, Wallander och många fler! :)

21. Bästa boken du läste i år?
Har bara läst en bok och det var Go Ask Alice ..

22. Största musikaliska upptäckten?
Calle och Erik kanske :)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar var det nog och hjärtörhängen :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte jag önskade mig något förutom pengar

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Fikade med släkten och dagen efter blev det bowling och middag med goda vänner! :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar och lite andra saker..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Tighta Jeans, Linne/Länge T-shirt, och DC skor.

29. Vad fick dig att må bra?
Vad menar du nu !?

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag har aldrig riktigt förstått mig på varför man ska vara sugen på en kändis, man får dom ju ändå inte!

31. Vem saknade du?
En del personer till en början, men sen insåg jag att jag hade det jag ville ha :)

32. De bästa nya människorna du träffade? Ja såklart så är det då Sandra och Ellen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0