nu är min mage precis som alla andras! 26/2

Nu sitter jag i soffan och är allmänt slö, har ätit middag för inte allt
för längesen och min mage ser just nu ut som hos de flesta andra :)
Men jag har ingen unge i min ;)

Ikväll blir det nog att vara med L Lindgren, sitta här i läggan
eller hemma hos hon och David, beror på när lille Anton har
tänk sova och hur högljudda vi har tänkt vara :) haha!

Nu har jag ju lov för tusan, kom precis på att tänka på de,
helt ofattbart.. Men jag vet inte vad jag ska göra, förutom
att jag ska till Piteå imorgon till världens bästa vän
och världens bästa Sandra :)
Sen är min plan att hälsa på min syster när jag likaså är i Piteå!
Men om det blir måndag eller söndag är ännu oklart!


Nu har jag 6,5 veckors praktik att se fram emot!
Ska vara på Nyberga avdelning 3D, får se hur de blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0