Mycket att göra! Hur ska jag hinna allt ? 25/2

Idag har jag mycket jag ska göra, jag ska gå in på Gårdings
och prata med Anna angående i sommar om hon har nå jobb
att erbjuda, vilket jag får hoppas på :)
Och om hon inte har de ska jag skriva ansökan om sommarjobb
inom äldreomsorgen. Ska ringa till Sport ringen och höra med dom!
Sen ska jag höra på nå städ och annat.. Får hoppas att kanske någon
har jobb åt mig i alla fall :) Och förhoppningsvis hela sommaren ;)

Sen ska jag boka en klipptid har jag tänkt! För jag är verkligen i
behov av att färga mitt hår, till och med mamma
påpekade min utväxt! :o Haha!

Sen har jag planer på att fara till Sofia ikväll med de andra
tjejerna från klassen. Sofia ska färga sitt hår, brunt blir de! :)


Ihelgen är min plan att jag ska till Sandra, troligtvis från lördag
till måndag blir de :) Det kommer nog att bli kul!
Sen funderar jag på om jag skulle ta och fara och hälsa på min
syster på lördag i Piteå innan jag far till Sandra och Niklas :)
Men får se, har inte pratat med henne än om hon är hemma och sådär!


Skriver väl mer sen ;) Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att dom sökte sommarjobbare till Polarbröd i tidningen.... där brukar man tjäna riktigt bra....

2010-02-26 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0