Min gulliga J ! 15/2

Dålig uppdatering, jag vet!
Men det är så tråkigt att skriva nu för tiden!
Har aldrig några bilder att ladda upp så mina inlägg blir så tråkiga!
Måste väl införskaffa mig en laddare, kanske tar mammas!

Igår var J så gullig!
Jag steg upp och gick och duschade medan J satt vid datorn.
När jag duschat klart öppnas ytterdörren, och min tanke var,
vem fasen är de ? Och vem har en nyckel till oss ?
Då öppnas dörren och J står där.
Han hade farit och handlat en bukett med röda tulpaner
och en chokladask med hjärtan medan jag duschade.
Så gulligt :)

Idag ska vi till mamma och pappa och äta middag! :)



Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

så gulligt =)

2010-02-15 @ 11:19:25
URL: http://livetsomungmammaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo de tyckte jag var gulligt! Tyvärr kan jag inte kommentera tillbaka på din blogg, för jag har inget lösenord eller nå! :)

2010-02-15 @ 14:54:17
URL: http://weeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0