Handledarutbildning! 10/2

Sådär, sitter här vid datorn och är super trött,
blir sängen snart för mig känner jag!
Ikväll har jag varit på handledarutbildning, angående körkortet alltså!
Gick bra, men dock var den lite väl lång, 4 timmar!
Så nu är det bara lämpen som fattas, sen är de bara köra på!
Själv så har jag ju inte börjat än, seg som vanligt kanske ?
Nä men jag fyller ju inte år förns i oktober, 8 månader kvar alltså..
Så jag känner inte någon sådär jättestress precis!

Nu sen jag kom hem har jag gjort en massa frågor på internet
till körkortet. Är 803 frågor som ska göras, + mer sen...
Så jag har de jag gör... Visst, de är ju inte brotska, men kan ju
vara bra att veta innan man her sig ut i trafik! ;)

Men nu ska jag gå och kolla om porten till tvättstugan är öppen
och i så fall hämta mer tvätt som ännu inte torkat!
Sen blir det sängen! :)

Vet att jag har tråkigt blogg, inte mycket med bilder..
Men jag har inte någon laddare till min kamera, så det är lite
svårt att ta bilder! Ha tålamod, så småningom kommer det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0