Det var bara min fantasi som styrde! 28/2

Då sitter man i Piteå hos Sandra och Niklas, helt klarvaken!
Har inte sovit särsklit mycket inatt, ungefär två timmar..
Men min oroliga mage och mina hemska tankar har gjort att det inte gått.
Jag är hemsk på att få vyer, bilder, nästan filmer i min skalle på saker
som jag är rädd för att dom ska hända..
Och när du inge svarade när jag ringe och smsade, gång på gång!
Då blev allt jag såg sant, min mage vred om, tankar flög runt!
Jag var så rädd så att jag inte ens kunde gråta.
Jag som alltid annars brukar göra det!

Har varit vaken nu i flera timmar, medan S&N ligger och sover.
Vill inte väcka dom så jag roar mig för mig själv..
Har pratat med Linda och så sen med din!
Det var en oerhörd lättnad när du ringde.
Hela den stora och tunga stenen, som riktigt värkte i min mage lossnade!
Det kändes så oerhört skönt att få höra din röst och höra att
allt jag sett inte var på riktigt!

Om man inte kunde fantisera, om "denne någon" inte hade utvecklat vår
hjärna med att kunna fantisera, då hade jag aldrig behövt vara svartsjuk!

Jag hoppas du vet varför jag ringde så många gånger!
Det var inte för att jag ville jävlas eller vara dryg.
Jag var bara så rädd för att bli sårad! Jag saknar dig,
älskar dig, det var endast de som styrde!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du skriver bra Elin, inte för att jag vet vad du skriver om, men du skriver det bra!

2010-02-28 @ 23:19:13
URL: http://msomimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0