Besök i Piteå! 18/2

Idag har jag varit ledig från skolan ..
Har varit i Piteå och gjort en sak och sen for jag och mamma
till min syster Linda och hälsade på!
Och Svea hon bara växer och växer, men som tur är
så är hon då lika söt och charmig än! :)
Mosters gullunge tror jag nog de är ;)

Vi var en snabbis på stan också, jag hittade två foundations,
en fick jag av mamma, den gamla vanliga!
Dream Matte Mousse, sen köpte jag en Loréal, en sånhär som
man rollar på! Och tro det eller ej, men den fungerade verkligen
som på reklamen, inga sträck eller nå, helt suverän! :)

Imorgon är det fredag och jag känner stress, är samhällsprov
och ja, jag har pluggat, alla dagar hela veckan!
Men känns ändå inte som att jag är 100% på de!
Och nu orkar jag inte träna nå mer, blir bara jobbigt att hålla på för mycket!
Så det får gå som de går, förhoppningsvis så klarar jag väl de :)




Ojojoj, fick nå städryck ikväll, började helt plötsligt att dammtorka,
handskura golvet, "tvätta" spisen och sist men inte minst, rengjorde jag
avloppet till handfatet i toan, och fy fan säger jag bara!
Det var de vidrigaste jag har sett!! Och inte var de då från mig
alla dessa långa hårstrån, för jag har inte svart hår och inte
sådär långt hår heller! Det gav mig spykänsla,
men nu är det bortgjort och jag känner mig riktigt stolt! Haha!

Kanske gjorde jag allt detta (städa alltså) bara som någon sorts protest,
När jag blir arg då börjar jag städa (jag är sånn) !!
Och särsklit i dessa tider, när jag är arg på grund av städning...


Puss&Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: storasyster

tjennixen, tack för besöket igår, jepp du är visst Sveas favvo moster, hon skrek att hon vill att du ska komma fler gånger när ni hade åkt;)

2010-02-19 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0