Text och Bild av Elin Johansson! 15/12

Onsdagkväll är det nu! Har varit i Vidsel och varit barnvakt åt
lille Emil! Sedan när vi kom på byn for vi till Linda och David!
Nu är vi hemma och jag har gjort läxa.. Kollat vad som är mest ekonomiskt,
duscha eller bada, koka vatten på spisen, i mikron eller vattenkokare o.s.v.
Men nu är det gjort och har bara en läxa kvar nu att göra innan lovet!

Under mellandagarna blir det att fara på IKEA med mamma!
Jag längtar så jag vet inte vad. Ska bland annat köpa en bokhylla och
sedan slänga bort skrivboret, är så less det!


Imorgon väntar mer skola för mig.. Och sista läxan, men ska faktiskt försöka
ta mig tid till att hälsa på min underbara vän Ellen!
Var ett tag sen sist nu!









Mer bilder kommer sen! :)

Kommentarer
Postat av: Ellen - Mamma till Kevin & Levi ♥

Så fiiint du har gjort de ! myys myys !

2010-12-16 @ 10:02:04
URL: http://cpsoet.blogg.se/
Postat av: storasyster

så mysiga bilder, härligt att du snart får jullov. Vi längtar efter dig.

2010-12-16 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0