Your love is my drug! 7/8

Min dag har bestått av jobb jobb jobb.. :)
Både Nyberga och Gårdings, men det har gått bra på
båda ställena! :)
Känns lite konstigt nu att veta att man inte har nå
mer jobb framöver säkerställt, att man inte ska på Gårdings
klockan 9 måndag morgon för att tillbringa
sin dag i affären!
Både skönt att veta att man är ledig nu innan skolan,
men samtidigt lite tråkigt också! :)

Slutade på Nyberga klockan 9 och efter det har jag
varit i Lomtjärn med Linda och några fler..
Trevligt att träffa lite folk, har inte blivit att umgås
med någon på sistonde!

Åh imorgon kommer min darling hem, jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Terese

tyckte att du var supersnygg i håret som du har det nu! :)

2010-08-08 @ 11:20:58
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Postat av: Anna

Söt du var :) Hur är det med dig?

2010-08-08 @ 18:22:58
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0