När huvudet är glömskt får kroppen lida! 22/8

Vilket skitväder! Bara regnar och jag är dyngsur..
Idag blir det att äta hos mamma och pappa!
Sen vara med Sandra en sväng, hon är ju på byn! Jäjj! :)
Och efter de ja, jag vet inte.. Beror ju på vad klockan är.
Måste väl lägga mig i tid nu när skolan börjar om imorgon!

Sommarlovet har då varit bra, mycket jobb, och mycket
trevligt. Umgåtts med mina kompisar och med min älskling!
Kan inte bli så mycket bättre.
Och inte att förglömma, vår underbara semester!

Snacka om att man är virrig, var hos Ellen med familj hela dagen
igår, var och handlade och ställde mina varor i deras kyl!
Tog allt på kvällen innan jag gick hem.
Men på morgonen insåg jag att jag glömt frallan jag köpte!
Nåja, gick till mamma och pappa och hämtade cykeln,
cyklade till Ellen, hämtade frallan och kom på att även
systemkameran hade jag glömt! Tog allt det och for
i samma veva som dem.
När jag börjat cykla inser jag att jag ställt handväskan i hallen
och såklart glömt dem.
Var bara vända om, cykla ikapp dem, hämta nyckeln, in i huset,
ta väskan, cykla till Oskars farmor, lämna nyckeln och nu är jag hemma!
Hojja, inte bra att vara glömsk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0