Klippt mig! 27/8

Hm.. dålig uppdatering av mig märker jag!!
Kan bero på att J är hemma och då ägnar jag inte särsklit mycket
tid åt att sitta vid datorn.
Sen har ju skolan också börjat om, känns väl sådär!
Det funkar men inte kan jag väl påstå att det är kul precis..

Imorse var jag och klippte mig, skönt att få gå igenom håret
och att få bort allt de nötta sedan mina blonderingar!
Och just nu håller jag på att tvätta, hade tur att en precis var klar
när jag skulle gå och kolla om det fanns någon ledig tid!
Men nu är jag i tvättstugan jag aldrig tvättat i och till min förskräckelse
ser jag att det finns ju ingen torktumlare!
Hoppas bara kläderna hinner torka till ikväll!
Vet inte hur länge jag får ha de på sträcket heller..


Efter skolan idag ska jag nog till stan.
Kanske ska säga att jag ännu inte börjat, börjar kl 1
och slutar kl 2! Blir nog att fara till Luleå då,
köpa mig lite kläder, jäjj!


Men nu skriker min mage efter mat! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: storasyster

tack för din uppdatering, enda sättet att hålla koll på dig är ju här;) ha en trevlig helg

2010-08-27 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0