Nu är det godnatt för mig! 10/4

Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat med min älskling!
Vi var i Vidsel och åt god middag och surrade :)
Kul att träffa dom (er) igen, var ju ett tag sen sist!
Sen kring 9 for vi ner mot byn, stannade till i Nystrand
en sväng hos Jim, men där var det bara fylleskallar
så vi drog vidare :)
Väl nere på byn for vi till Micke, satt hos han ett tag
och sen for vi ut på byn, köpte lite snacks
och for sen tillbaka till han där vi har sett TV (film)
hela långa kvällen! Kan sammanfatta det med tre ord,
Skönt, Trevligt och Mysigt!

Nu ligger jag hemma i sängen och har
tänkt slå igen ögonen på ett litet tag! :)
Måste först bara skriva klart här och sen kolla FB! ;>

Tänkte slänga upp en bild här också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0