Nu är jag ljushårig! De ni! ;) 9/4

Har just ätit middag, kycklingfilé, grönsaker i ugn
och potatishalvor i ugn :) riktigt gott, men synd bara att
jag nu får ångra mig att jag åt så mycket, är riktigt
äckligt mätt just nu!

Planerna för ikväll är inte helt säkrade med som de ser ut
så blir det TV kväll hos sötLinda med hon och min karl! ;)
Talang och Solsidan! Inte dumt, även lite chips och godis
sitter inte helt fel, men just nu är jag inte alls sugen,
alldeles för mätt!!

Jag vet inte om jag nämnt det här i bloggen, men nu är
jag ju ljushårig, har dock kvar slingor och underhåret i brunt!
Vill INTE vara platinablond, Nejtack till det! :)

Bilder kommer upp senare! ;)



Nog för mig just nu, uppdatering sker senare!
Ha en bra Fredagskväll allihopa! ;)

Älskar min Jonte! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0