Några mil bort från Älvsbyn! 7/4

Då har man förflyttat sig några mil bort från Älvsbyn,
sitter just nu på en soffa i Piteå, hos min älskade
vän Sandra!
Imorgon kommer Linda och lilla Anton hit, då ska vi gå
runt på stan och kika lite, kanske att Hanna och Oliver också
kommer och går med oss! :)
Har hittat två linnen idag som jag funderar på att köpa,
ett gult och ett orange ;) Lite färg som sätter
sprätt på tillvaron kanske ?

Imorgon på kvällen ska jag vara med mitt hjärta,
har bokat honom så att inte någon annan vän till honom hinner före! ;)
Så nu vet ni, han är min imorgonkväll!

Nåja, nog från mig för ikväll! =)

Och än en gång, grattis till körkortet Jim! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0