Mina ögon ljuger aldrig! 20/4

Idag har jag haft fullt upp hela dagen ..
Varit med Linda mestadels, vi har varit ute hela förmiddagen,
suttit i solen och gassat men även hunnit med en långpromenad!
Och skönt som bara den var det!
Sen for jag hem, lagade köttgryta och ris!
Och allting tog slut ! Så Jonte och Pappa måste ha tyckt om den ? ;)
Efter vi ätit kom Jontes mamma Maria hit, drack kaffe och
surrade med oss medan hon väntade på att Emelie skulle
rida klart! ;p
Kring halv 7 for vi till min syster Monica och firade henne!
Så där blev det mer kaffe, men även tårta och fika !
När kalaset var över for jag till min adoptiv mamma Linda
där jag varit hela kvällen! :)


Nu är jag hemma, ska snart lägga mig i sängen tror jag,
se en film och bara må väl!





Och en liten bild på mitt öga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0