Kallakallacka! 21/4

Man är väl olika, endel är sega och endel är stressade!
Ibland får man vänta, ibland får man skynda sig för att
den andra är klar före bestämd tid!
Det är så olika, men enligt mig är de bättre
när man är i god tid än sen!

Ska träffa Linda idag (ovanligt va ?), luncha med henne :)
Men nu väntar jag bara på Jonte, han ska komma hit,
men nu har jag väntat sen halv 10, 3 timmar alltså...
Han är så hemskt seg på morgon innan han tagit sig ut..
Är väl ingenting kanske att vara sur för, men jag är ju en person
som oftast är för tidig till saker och ting!
Och då kan jag inte förstå folk som tar hundra år på sig
att få saker och ting gjort!
Typ klä på sig, äta och slänga sig i duschen! :)

Nåja, ingenting farligt har ju hänt, så varför då hetsa upp sig ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0