Idag är det onsdag, och jag har ...! 14/4

Oj så trött jag är, ni ska vara glada över att ni har någonting
nytt att läsa här, för det är ett under att jag orkar skriva!

Ligger just nu i sängen, precis hemkommen från Linda och David!
Har varit hos dom hela kvällen, vi har ätit middag tillsammans,
grillat blev det ! Ooh så gott det var, min karl blev lite avundsjuk,
men så går de när man far bort ;) haha
Jag och Linda for efter maten hem till mig och tvättade deras
bil så den glänser nu och är fin!
Sen ikväll har vi legat som tre degar i soffan och jäst ;)
Oj så skönt de var må jag säga!

Pratade med min älskling tidigare ikväll i telefon, han skulle
snart gå och lägga sig för att orka upp imorn och jobba!
Men jag måste bara skriva upp lite av vår konversation:

Jag - Åh vad jag saknar dig!
Han - Joo, jag saknar dig också! :) Men inte tillräcklingt!
Jag - VA!? VADÅ INTE TILLRÄCKLIGT! Älskar du mig inte ?
Han - Ja de är väl klart jag gör, men jag mena ju att
jag inte saknar dig nog mycket för att komma hem
och skippa chansen att få jobb!

Haha ja, tur att man blir upprörd fort! :) Men tur var ju också att
jag förstod sen vad han menade! För det viktigaste är ju faktiskt
att han får sig ett bra jobb! Och jag är så glad för hans skull :)



Men nu börjar mina ögon bli väldigt sega, de hinner knappt se vad jag skriver.
Så jag tror det är ett tecken på att jag bör lägga mig och sova :)
Godnatt, tack för dagen och kvällen alla mina vänner! :)

Älskar dig mitt hjärta! ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att höra och härligt med jobb:)JA, jag har samma känsla när man inte har varit på skolan på länge. Var förbi där en sväng i dag och det kändes helt konstigt :D Jag Trivs jättebra på min APU. Är med Harry och har idrottslektioner med massa härliga ungar!

Ha det bra och så ses vi ju på typ en vecka. :)

2010-04-15 @ 16:17:30
URL: http://gabriellavictoriagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0