Helkväll hos broder! 19/4

Igår kom mitt hjärta hem från Kiruna! Och nu är han ledig en
hel vecka, tur att jag bara jobbar tre dagar denna vecka då,
onsdag, torsdag och fredag! :)

Ikväll har jag och J varit och hälsar på min bror med familj :)
Vi hade inte så mycket att göra, så vi drog upp till Påle.
Kom dit kring 7 och har varit där hela kvällen, kom precis hem :)
Var riktigt trevligt, och dessutom var det på tiden att vi hälsade
på hos dem. Var ett tag sen sist!

Hm... snart Valborgs, vad skulle man ha gjort då ?
Jonte jobbar och jag känner bara för att ta det lungt!
Inte något partaj som det ser ut för mig just nu!
Jag pratade med Linda igår om det och hon vet då inte vad hon ska göra.
Kanske jag är med henne ? :)
Kände också för att jag skulle kunna vara snäll med någon av
mina syskon, ställa upp som barnvakt hade jag tänkt :)
Men jag vet inte om någon behöver de, brorsan skulle då till fjälls
med hela familjen, men får väl höra med dom andra vad dom
har för planer :)




Åh vad jag blir arg, detta program för att ladda upp bilder på min blogg
fungerar inte som de ska! Den klarar inte av att ladda upp
bilderna jag tar med min kamera!

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till Anton

ja vill vara me du :)

2010-04-20 @ 09:02:48
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du kan komma hit och hjälpa oss flytta ;)

2010-04-20 @ 12:52:40
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0