En måndagkväll runt halv nio! 12/4

Nu sitter jag hos Linda, har precis kommit från Nyberga! :)
Eftermiddagen och kvällen har gått mycket bra, skönt !
Imorgon börjar jag klockan 7 och slutar halv 3 eller nå sånt..

Igår blev de långpromenad med Linda och Anton,
eller så lång vet jag inte om den blev i och för sig,
men vi gick då runt i drygt två timmar och strosade på byn!
Sen kom min karl och hämtade mig och så drog vi till mig
för att se Wallander, han somnade dock så om han tyckte den
var så bra vet jag väl inte! haha ;>


Jag älskar min vänner, även om dom är få! ♥
Och jag älskar min Jonte, mest av allt! ♥


Kommentarer
Postat av: Liinda - Mamma till Anton

i lvoe you too!!

2010-04-12 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0