Bara för att han är 40 mil härifrån! 13/4

Tisdag den 13 är dagens datum!
Sitter just nu och väntar på att det ska bli varmvatten,
då ska jag slänga mig i duschen och sen bege mig mot
Liinda ;)

Idag har jag varit så duktig så, har tvättat Jontes bil,
och den blev så fin så!
Tvättade den två hela varv med avfettning, och två gånger
med vatten, så noga var jag dessutom!
Undertiden satt J i kofferten och pillade bort toningen på bilen :)
Men sen blev det dags för han att fara, 40 mil härifrån .. =/
Han är nu påväg till Kiruna!
Jag saknar han redan, bara för att jag vet att han inte kommer
hem förns på torsdag.
Men jag är så glad för hans skull eftersom
att han kanske har fått sig jobb! :)
Jag hoppas då han får de!


Pusspuss från mig! ♥


Kommentarer
Postat av: Terese

Kollade just vad jag hade på samhälls vg-provet som du och jag gjorde (haha ja jag vet att det det har gått nästan två månader), tänkte bara fråga hur det gick för dej på det? :)



På tal om ingenting, du verkar MYCKET gladare nu när man läser din blogg än för ett tag sedan :) Kul <3

2010-04-13 @ 21:07:01
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Postat av: Bella

Duktig du var då, du kan inte komma och städa mitt rum? :)

Trivs du på APU:n ?

2010-04-14 @ 15:03:25
URL: http://gabriellavictoriagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0