missöden! 9/9

Nu ligger jag i sängen och är förbannat trött! Ursäkta svordomen :)
Idag har jag hunnit med ganska mycket känner jag
och dagen har flytit på bra och inga större missöden! haha.
Har varit mestadels med Ellen, hjälp henne att städa på övervåningen,
egentligen skulle jag bara vara sällskap och inte städa,
men hur rastlös blir man inte av att sitta på arslet när någon
annan gör nå ?

Imorgon torsdag, blir en fulldag, hela fem lektioner!
Men dagen lär nog gå fort trots det!
Sen så ska älsklingen sova här då, jag längtar redan!
Hade velat att han sov här inatt också,
men vem dör av att sakna varann ? Nä just de,
så de kändes på ett sätt bara bra att få vänta en dag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0