Jävligt svårt att hitta något att lyssna musik i ! 22/9

Ikväll har jag varit ute och gått med mina stavar,
längesen jag använde dom sist, det är nog två år sen när jag tänker efter . .
Hösten för två år sen, eller är de till och med tre, jo det är de.
Nåja, nu ska dom komma till användning igen hade jag tänkt..

Men det höll inte på att bli någon promenad.
Letade först MP3 men den hittade jag inte,
kom sen på att den hade min bror lånat av mig,
sen tänkte jag att jag kan lyssna från mobilen, men det går ju inte
i och med att inte "uttaget" i telefonen funkar,
(går heller inte att ladda den) så jag använder en annan telefon att göra det i.
Nåja, då tänkte jag att jag tar den andra telfonen för det finns ju musik i den,
men då hittar jag inte sladden till telefonen
vilket sen visar sig att den gick sönder när J hade den i Fiestan.
Så det slutade med att jag lyssnade på min älsklings råd
och tog 1800-tals maskinen,ni vet freestyle eller vad den heter,
ni vet, en sån som man har en hel CD-Skiva i..
Och visst det funkade, men det var lite väl klumpigt, men men...

Imorgon blir det Nautilus för mig och Sandra, härligt härligt :)
Men nu ska jag sova, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0