I Vidsel! 5/9

Då sitter man i Vidsel och ser på Forest Gump!
Konstigt att man inte minns någonting från filmen,
trots att jag har sett den en gång tidigare på skolan.. Nåja :)

Idag har vi varit upp till A-jaur och hämtat skivorna som vi ska
ha i taket på husvagnet, så nu hoppas jag att det snart är klart,
så kanske vi kan fara ut en sväng med det till helgen :)
Annars har vi inte gjort mycket, varit hemma hos mig ett tag
och sen här i Vidsel :) Trevligt!

Imorgon är det söndag och helgen är redan slut typ.
Blir nog att vara här imorgon tror jag, Jonte ska grejja i bilen
och jag ska väl leka med Emil :)
Sen blir det byn för min del i alla fall! ;)

Har lagt bud på löshår ikväll så jag hoppas att jag vinner de !
Skulle vara himla bra, och inte alls dyrt är de, inte än åtminstonde.
Längrat så himla mycket efter att ha långt hår, så himla underbart!
Men men, nu ska jag vara lite social! Och sen ska jag väl sova
tror jag, börjar vara lite trött i ögonen känner jag :)
Så godnatt för min del och hoppas ni kommer sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0