Hemma från skolan! 11/9

Jaha då ligger man hemma i sängen och blir hemma från skolan idag!
Känns faktiskt lite drygt men då kanske jag får lite saker gjort som jag
borde ha gjort för länge sen !

Hade ju tänkt vara med Ellen idag men får se om de blir,
som de är nu är min läpp så uppsvälld så jag knappt kan prata,
eller jo jag kan, men det är inte så skönt!

Men jag tror jag ska gå och göra mig nå gröt eller nå,
känner att de kurrar lite i min mage! ;)

Men jag lär väl skriva mer senare idag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej =) Men jag kommer köpa nånting till dig om jag får eller inte, du kan inte stoppa mig ;) Jo jag hoppas också att jag klarar de =)

2009-09-11 @ 11:57:18
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0