En välbehövlig promenad! 1/9

Ikväll har jag varit duktigt, har varit ute och gått med en av
mina syrras shäfrar,eller hur man nu stavar de..
Blev en ganska lång promenad,
men de var himla skönt och väl behövligt!
Tror man måste låna Rita nån fler gång :)

Sen efter de for jag till Sandra och Niklas och surrade lite med dom,
såg hur Sandra blev i håret efter sin färgning, himla fint :)
Och nu ligger jag hemma i sängen som är renbäddad..
Så himla skönt de är med rena sängkläder,
och dom är nya också, i alla fall örngotten och dra på lakanet.
Rosa örngott och ett svart dra på lakan :)

Imorgon har jag sovmorgon till halv 1, känns inte så kul.
Nog för att jag älskar att sova, men skulle gärna sluta tidigare istället.

Men nu ska jag fortsätta med min scrapblog, håller på fixa en ny header ;)
Nåja, hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0