En trött Elin efter dagens händelser ! 27/9

Nu ligger jag i sängen, helt slut efter dagen..
Blev väck av att Jontes Mamma ringde klockan 12.30
så det var nog dags att stiga upp..
Då for vi till Vidsel och plockade potatis,
sen åkte jag ner på byn med Maria eftersom att hon skulle och jobba.

Hjälpte då mamma med maten, blev stekt lax och färsk potatis.
Sen bytte jag om och tog sen cyklen och cyklade till Sofia
för att hämta några grejer. Sen begav jag mig till badhuset,
blev träning idag igen för mig och Sandra :)
Efter träningspasset blev det att sola solarium.
Skönt, men fick dock inte så mycke färg.

Sen for jag till farmor och har suttit där och surrat
och kollat lite TV. Sen tog jag min kära cykel
och cyklade hem, in i duschen, föna håret och nu har jag lagt mig...
Känner att jag kommer sova gott inatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0