En lite smått irriterad Elin! 7/9

Måndag och skolan har börjat inleda en ny vecka...
Ingen bra start på veckan må jag säga,
känner mig irriterad för lite allt möjligt, börja med att
jag blev irriterad på en av våra lärare, hon kommer aldrig i tid
till lektionen, sen försvinner hon mitt under lektionerna (varje lektion)
och är borta, sisådär en 20 minuter en halvtimma och sen kommer hon tillbaka
och då är de dags att sluta enligt henne...
Man hinner aldrig få någon hjälp och jag som inte är någon begåvning
när det gäller engelska, skulle verkligen uppskatta om hon kunde vara där
så man kunde få nå hjälp någon gång...

Nu har jag legat här och tittat runt på lite löshår, är så himla sugen!
Men då måste jag färga håret och är osäker vilken färg..
Är sugen på att bli lite mörkare nu när det är höst,
nå mahogny eller nå, skulle nog vilja ha nå med lite lila ton i...
Har du något förslag ? :)

Sen kolla jag lite på kläder också, och hittade bland annat detta -



Kommentarer
Postat av: Mallan ballan:)

Jag har den koftan och dom tunikorna :)

2009-09-08 @ 13:31:58
Postat av: welin!

hehe okeej :) Ja jag tror nästan att jag ska köpa dom! Dom var så grymt fina tyckte jag :) och bra pris på tunikorna :)

2009-09-08 @ 15:01:54
URL: http://weeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0