Blåsa på läppen! 11/9

Fredagkväll och jag sitter här framför min kära dator.
Har varit hemma hela dagen på grund av att jag har fått
en underbart fin blåsa på min läpp, den är inte så mysig..
Så jag valde att stanna hemma från skolan så de inte smittar
plus att de ser äckligt ut enligt mig..

Har gjort lite skoljobb, städat husvagnet, ätit lunch med min
syster Monica och sen tagit det lungt!
Ellen har också varit förbi en sväng, vi for ut på byn,
men blev inte så himla långvariga,
sen skjutsade hon hem mig och här sitter jag nu!

J har precis kommit hem från jobbet men är nu på OKQ8
och köper nå el grejer så att vi får igång elen i vagnet.
Sen blir det nog att vara med Sandra och Niklas troligtvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0