Tisdag, ont i halsen, kan det vara början till svininfluensan? 27/10

Idag har jag jobbat, från 9 till halv 6.
Har gått mycket bra, dock himla mycket att göra,
men eftersom att det är smink och parfym som jag älskar
som ska packas upp så går det ingen nöd på mig ;) haha

Imorgon blir det mera jobb, full dag då också,
sen blir det från 5 till 9 på torsdag :)
Sen på fredag är jag ledig, då blir det stan, kul kul!

Hoppas bara inte jag blir sjuk till ihelgen,
känner att jag har lite ont i halsen och torr hosta och bredvid mig
har jag en sjukling, troligtvis svininfluensan :S
Så jag är säkert redan smittad, bara de att det inte brutit ut ännu.
Huvva ligen, och på lovet dessutom, lyckat för mig, eller nå!

Nåja, nu ska jag prata lite med min älskling och sen planera
om vi ska sova i skilda rum, för jag vill inte bli sjuk!!
Hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0