Super duper trött! 12/10

Sådär, nu har jag verkligen försök att
plugga på Vård&Omsorg,
men jag är inte riktigt säker på om allting sitter där de ska..
Känns då inte som det i alla fall!

Jag är oerhört trött, mina ögon håller på att falla igen
och jag funderar faktiskt på om jag ska sova!
Vet att klockan bara är 8 men det känns som att det skulle vara skönt!
Men jag får se, hipps vipps så har jag ändrat mig och
jag blir vaken till 12 eller något liknande...
Skulle vilja se matakuten men ja .. Vi får som sagt se. . .


Kommentarer
Postat av: L i n n e a

Jo, det tar ju sån tid & ju fortare man vill att håret ska växa, ju ännu längre tid tar det ;p Har varit korthårig så många gånger nu, men trivs inte så superbra i det faktiskt, och hatar längden jag har nu, måste alltid ha svans, annars ser jag ut som en kille bakifrån ;p haha, eller så inbillar jag mig bara ^^

2009-10-12 @ 21:09:58
URL: http://liiinneaaaa.blogg.se/
Postat av: L i n n e a

linnealarssonkoistinen.blogg.se

2009-10-12 @ 21:12:43
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0