Min måndag, kanske inte den bästa men! 5/10

Idag har det inte hänt mycket, jag har varit på skolan!
Sen for jag och klippte mig, (nu är jag korthårig kan man väl säga!)
Sen fick mamma hämta mig, min rygg orkade inte länge!
Har fått sån fruktansvärd ryggvärk, de går inte stå, ligga, sitta
ingenting gör de skönare! Ingen rolig lek precis ...

Mamma smorde in min rygg med lite voltaren och då blev det bättre,
så hon färgade mitt hår (Nu är man brunett, igen. Men har ju dock varit
blond i flera månader nu, känner mig nöjd :) haha! )
Sen har jag bara varit hemma, sett TV och legat i soffan!
En skön kväll helt enkelt :)




Nu är det bara 4 dagar kvar! :)



Jag älskar dig mer än någonting annat,
och jag saknar dig älskling! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0