Min helg i stora drag! 4/10

En ganska händelserik helg är vad denhär helgen har varit.
Mycket tragedi men även glädje också..
Helgen började dessvärre inte så bra, jag och min älskling
bråkade (det är löst nu och glad är jag för det eftersom att jag
älskar honom mer än någonting annat!) och det höll i sig till idag.

Eftersom att jag redan gjort en uppdatering om vad jag gjorde
fredan så går jag direkt på lördagen!

- Jag vaknade kring 3, steg upp gick ut och tog lite frisk luft!
La mig i soffan och kikade TV. Sen gjorde jag middag,
kycklingfilé, pommes, brocoli, ädelostsås och en sallad
(Till mig själv, kanske lite för lyxigt men
jag ville unna mig någonting gott, så jag slog på stort! )
Sen låg jag bara hemma och kollade TV och ingenting mer
spännande...

-Söndag då, idag! Jag sov till klockan 12, steg upp, satte mig
framför TV:n och tyckte synd om mig själv!
Gick ut lite då och då för att samla mina tankar!
Sen kom min älskling hit, vi pratade och löste tjaffset
som varit mellan oss hela helgen!
Var med han resten av kvällen tills han for till Vidsel och
jag for till S&N :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0