Kuri, jordvärme och Piteå! :) 26/10

Fredag följde jag Sandra och Niklas till Kuri :)
Vi blev där till lördag, sov i husvagnet...
Vi grillade och mös på, en riktigt lung och skön kväll!

Jag hoppade av i Vidsel där jag tillbringat resten av helgen
tillsammans med J, hans mamma, lillebror, lillasyster och Magnus :)
J har mest varit ute och hjälp Magnus med jordvärme
och jag har suttit inne och mest varit lat kanske ..
Lördagkväll for vi en sväng till Piteå tillsammans med
Jim, Joel, Alle och Micke :) Sen tillbaka till Vidsel.

Igår var vi i Vidsel hela dagen, skönt måste jag säga!
Vi kom hem till mig kring 9, då blev det duschen,
en macka och sen sängen!

Idag har jag hunnit vara hos tandläkaren, inga hål :)
Skönt! Ikväll eller senare idag blir det att fara med Sandra på gymmet.
Och sen får vi se vad som händer..

Nåja, nu ska jag göra mig nå mat, är grymt hungrig . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0