Kanske Segemyrh, än en gång ? 13/10

Ikväll har jag pluggat för fulla muggar inför provet imorgon!
Känns som att det mesta sitter där det ska, men ännu
fattas några pusselbitar. . .

Har även hunnit vara ute och med min syster Monica i
gryga timmen, fick dock skavsår så mamma fick komma med
nya skor efter halva rundan vi gick!

Sen blev det duschen och efter det prova min nya plattång
och mammas nya hårfön :) Och superbra var dom båda två :)
Nu får min gamla plattång vara reserv, ta med sig om man ska
bort eller sådant !

Nåja, nu ska jag slå på någon serie, kanske blir det Segemyhr
denna kväll också, ja jag får se ! :)

Sov gott allihop!
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0