Jobb till klockan nio :) 29/10

Att jobba ikväll gick riktigt bra, mycket folk :)
Och inte gjorde det nå, för hur trevligt är inte de ?
Många barn som gick och letade spöken
för att sedan få sig en skatt :)
Tror att det var nöja barn som gick med godis,
för det var väl de som var i påsen ? ;) haha

Jenny hade med sig kläder, mössor, dreggellappar,
pannband m.m som en kvinna sytt :)
Så himla fint, ni kan kika in på hennes blogg,
http://designkcarbin.blogspot.com

Imorgon ska jag till stan med Sandra och Niklas,
blir att inhandla det sista inför haloween då !
Jag längtar så jag snart spricker, hoppas bara de blir lyckat!

Men nu väntar min karl, vi ska lägga oss och se Bert!
Haha, det är så himla bra! Nåja, godnatt från mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0