Idag fyller jag år! 9/10

Nu sitter jag uppe i köket och väntar på att Jonte ska komma hit!
Har haft fullt hus hela kvällen, mycket barn men många
vuxna också :) Synd bara att jag inte har någon matlust,
tog en liten tårtbit och en halv kaka.. Sen var jag nöjd,
nåja.. Fika är väl inte hela världen om man inte vill ha!

Har fått jätte fina presenter!
Tack ska ni ha!
Örhängen (hjärtan), hjärtskål och chokladgodis av Svärmor, Magnus, Emelie och Emil
Kofta av Bror med familj
Hushållsvåg, platt&locktång, tallrikar och morgonrocken av Mamma och Pappa
Träningslinne av Syster Monica med familj
Pengar och tjocksockar av Farmor
Och slutligen,
Pengar av Syster Helena med familj

Dock har jag inte fått alla presenter ännu men :)

Kommentarer
Postat av: Linda & Svea

grattis på dig moster Elin, önskar att vi hade kunnat komma på ditt kalas,, men å andra sidan har vi ju fått träffa dig idag. Hoppas presenten föll dig i smaken// kram

2009-10-10 @ 16:38:04
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis i efterskott :)

2009-10-10 @ 18:11:29
URL: http://hannarobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0