En tom mage och en tom jag! 7/10

Dagen och gårdagen har bestått av jobb för mig del!
Har varit himla skönt, slippa tänka så mycket och så
jobba där jag jobbar, trivs som sagt väldigt bra där :)

Jag känner mig ganska tom, har inte ätit sen igår morse,
men är heller inte hungrig, min mage säger nej till allt,
till mat, fika, dricka, godis. Den vill inte ha nå,
det är inte så att jag försöker banta, för jag vet att detta inte är
någon bra lösning på det, utan detta beror på något helt annat!

Ikväll har jag bakat och min katjas kokoskaka blev precis klar,
så nu har jag snart tänkt slänga mig in i duschen och sen,
ja jag vet inte, försöka tänka på bättre tider kanske, om det nu går!

Nåja . . .


2 dagar kvar nu, inte länge alls :)

Fy fan vad jag saknar dig, det går inte beskriva med ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0