Besvikelse! 2/10

Happ, då var man hemma och inte har du hört av dig än.
Fan vad jag blir less och besviken.

Har varit med Sandra och Niklas ikväll, vi for upp till Jim,
där det var lite folk, for sen ner till Westo där ännu mer
folk fanns, dock var alla fulla, men det var hyffsat trevligt ändå,
fastän jag var nykter själv !

Fan vad jag är less dig, du tror att du kan säga vad som
helst till folk och att ingen ska våga ställa dig tillsvars.
Men ikväll gjorde jag de, äntligen, de jag så många gånger tänkt.
Och fan vad paff du blev, ögonen helt tomma och du visste inte
vad du skulle säga..
Nu kanske du äntligen fattar att man säger inte vad som helst
till folk i sin omgivning, det spelar ingen roll, finns inga bortförklaringar.
För som du beter dig, så gör man bara inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0