Till och med TV nu! 20/11

Sådär, då har man vaknat då!
Sitter och ser på nyhetsmorgon på TV för nu har
vi ju nämnligen sånt också, TV alltså, dock bara
1,2,3,4,6 och så nå mer men de är bara skit enligt mig :)
Men de duger då :) Om inte annat får man väl se på film ;p

Frukost ska jag snart ta och göra mig, sen har jag tänkt
försöka se ut för nå i håret idag, men det brukar vara jävligt svårt!
Mitt hår är så tungt och har blivit så långt så det vill
helst av allt bara ligga platt mot min skalle ...
Blir att beställa en klipptid snart känner jag :)

Just de ja, den tjogonde är det idag, skulle borde in på Gårdings
så dom inte glömmer att skicka in min lönespec..

Men hej så länge från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0