Snow! 7/11

Nu ligger jag här i sängen i Vidsel, J sitter vid datorn
men ska snart komma och lägga sig så ska vi slå på en film!
Undertiden så tänkte jag skriva ett inlägg för att
fördriva tiden litegrann!

• Igår var jag med Sandra hela kvällen, kollade Idol
och hade det allmänt trevligt, jag for hem kring 12.
•  Idag vaknade jag kring 12, steg upp och då hade vi främmande,
syster Linda, Hugo och Svea! Trevligt :)
•  Kring 3,4 for jag, Jonte, Emil och Emelie upp till Vidsel
så har varit här hela kvällen, ätit pizza och sett TV!
Lungt och skönt, trots att Emil är busig :) haha!

Och nu snöar det för fulla muggar, trots att jag inte gillar vintern,
så är det ändå allt bra mysigt med snö!
Och faktiskt, så ska det likaså vara kallt, så får det
lika gärna vara snö! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0