Sammanfattning om fredagskvällen! 20/11

Då var klockan tjugo i ett.. Börjar vara himla trött,
men får se om jag kan somna, brukar ha svårt för de!
Ikväll har i alla fall först mamma och pappa varit här,
vi såg Idol, drack kaffe och åt tårta som mamma hade köpt
på Konsum!
Sen kom J hem och hade med sig Jim, Micke och Mattias,
så vi har suttit och sett V for Vandetta, dock började vi
se den mitt i filmen så jag hängde inte riktigt med men..

Och när dom for la sig jag och J i soffan och kollade på TV,
ganska bra serie eller film, jag vet inte riktigt vad det var,
men jag tror att det var en serie..
Men J somna och sover än, men han har förflyttat sig till sängen!
Och jag ska väl strax sova har jag tänkt..

Imorgon är det lördag och vad skulle man ha gjort då ?
Någon som vill hitta på någonting ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0