Rubrik, jag kommer inte på någon! 25/11

Klockan är halv 1 och jag kan inte sova..
För många tankar som virvlar runt i min skalle..
Tankar som egentligen inte borde finnas,
sånt som aldrig borde ha uppstått, anledningar
som aldrig borde ha hänt ...
Men nu finns dom, och jag kommer inte undan!

Har muntlig redovisning imorn om
Existentialismens människosyn, får se hur de går,
har pluggat ikväll så det borde gå bra..

Ingen IKEA resa på söndag, jag jobbar..
Men inte är jag bitter för det inte, jag säger aldrig nej till jobb! :)
Trevlig jobb och extra pengar i fickan, kan de bli mycke bättre ?

Kommentarer
Postat av: Jenny

tjohoo...då ses vi då för jag jobbar oxå =]

2009-11-26 @ 09:52:42
URL: http://jennysdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0