Myspys med ljus! 24/11

Sitter hemma och pluggar lite samtidigt som jag sneglar på TV.
J har varit hem och ätit middag, ovanligt att man har
sällskap när man äter middag nu för tiden eftersom att han
oftast för att inte säga alltid jobbar!

Maria och Emil har varit här ikväll och hälsat på mig.
Vi har sett lite TV, pratat, druckit kaffe och
Emil han har suttit på golvet och ritat :)

På söndag blir det kanske IKEA, jag hoppas!
Får se om Emelie kan följa, skulle vara trevligt
med en tjej som sällskap :)

Tyvärr kan jag inte ge er några bilder på vår lägenhet,
min laddare till kameran är borta, vilket den varit länge,
men har lånat mammas förut vilket inte går nu..
Men jag ska köpa en ny, så de kommer! Nån gång i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Liinda

om du ska på ikea får ja skicka me dig pengar så du kan köpa en lampa till mig? :)

2009-11-25 @ 09:02:26
URL: http://antonsmammaaa.blogg.se/
Postat av: storasyster

vilken trevlig och fin lägenhet ni har, och sååå himla mysigt// hoppas ni myser på och rår om varandra nu/ kram

2009-11-25 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0