Halva min säng är tom! 30/11

Nu ligger jag i sängen, skönt men ändå tomt och ensamt!
Saknar mitt hjärta så himla mycket!
Men jag ska snart ringa till han och säga godnatt :)

Imorgon är det som vanligt, skola skola skola..
Samhällsprov också, om riksdag och regering..
Egentligen är det inte så svårt tycker jag, men det
är att veta hur man ska formulera allt så det inte blir missförstånd!
Nåja, får hoppas det går bra.

Imorgon blir det att plugga mer, då ska jag plugga på Aspergers,
vet inte hur jag ska klara av att redovisa allt det jag skrivit,
det är hur mycket som helst, nåja, de mesta har väl fastnat i huvet
undertiden som jag skrivit rapporten!

Men nu ska jag ringa min Jonte och säga Godnatt!
Godnatt på er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0