Vilken jävla håla säger jag bara! 26/5

Och inte känner jag mig ett dugg friskare, halsontet har gått över men snuvan,
ja den har då bara blivit värre, nu går de absolut inte andas genom näsan..

Idag har jag som bara legat i sängen och de har varit riktigt skönt.
Har hunnit göra bort en massa skoljobb så nu har jag inte så mycke kvar,
ska höra mig för hos alla lärare och se om jag har kvar ytterligare nå :)
Sen har jag sovit en hel del också.
Me nu ikväll blev jag rastlös så jag följde med älsklingen, Jim och Simon
till Töre för att hämta en fiddy till Jim.
Huvva vilket ställe säger jag bara, vilken jävla håla, vilka hus, ja allt!
Jag som tycker att Älvsbyn är en håla, men dedär, nä fy fan säger jag bara. Haha

Nu har jag nyss duschat så jag känner mig lite fräschare, ska snart bädda ner
mig i sängen och sova gott, men först ska jag koka lite te till oss,
för nu har J fått lite ont i halsen, så man kan ju göra de i förebyggande syfte tänkte jag.

Imorgon ska jag nog på skolan, börjar klockan 12 och
då ska vi samlas utanför begravningsbyrån, vi ska dit på nå studiebesök.
Och efter de så slutar jag tror jag :)
När jag slutat så blir de att fara till Ellen och göra klart vårt arbete om alkohol :)
Får se hur de nu går, men vi får hoppas på de bästa !


Kommentarer
Postat av: linnea k

Töre är dubbelt så värre än Älvsbyn, har till och från varit där i 2½ år :p Det är verkligen en jävla håla! Då är nästan Älvsbyn bättre :)

2009-05-27 @ 14:15:57
URL: http://liiinneaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0