Var det någonting du försökte säga ? 12/5

Sådär då var man hemma. Är helt slut i kroppen och huvudet.
Hade ju idrott på morgonen, gode jobbigt faktiskt
och sen raka vägen till jobbet.
Och jobbade då till klockan halv 6.
Sen gå hem för att äta middag och nu ligger jag i våran sköna säng.
Jag skulle lätt kunna somna, men jag tror jag väntar med det ett litet tag :)

Har även hunnit vara med Peder och Per en snabbis idag när jag hade lunch :)
Dock hann jag inte vara med Per så länge eftersom att han var så seg
ner på byn, men men :)

Ikväll vet jag inte vad vi skulle ha gjort, men det lutar åt att vara hemma.
Jag är då så himla trött så ...
Jonte har då inte kommit hem än, han har gått skola till kl 7 idag
så han ringde för ett tag sen och sa att dom var påväg hem.
Så på ett tag är han väl hemma får jag hoppas :)

Imorgon blir det ännu mera jobb, 9-17.30, är inte sugen alls nu
med tanke på att jag är så trött.
Men imorgon är en ny dag, så då har nog min trötthet förhoppningsvis gått över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0